Tuesday, February 1, 2011
Monday, January 31, 2011
Pergi Rumah Sedara Kawin
![]() |
| Gambar Nina atas buaian (Abi tunggu turn nak makan) |
![]() |
| jangan tertipu dengan muka sedih dia... |
![]() |
| sebab kalau terlepas jer ni... |
![]() |
| nampak? sekajap jer dah jauh... |
![]() |
| sebelah kanan kelihatan uncle Amir membelakangi kamera |
![]() |
| sepupu Nina..leka main game |
![]() |
| "Nina tak heran dengan henfon awak..." |
![]() |
| Ayah sepupu Nina cuba merasuah Nina |
![]() |
| Berkenalan dengan adik kepada sepupu tadi |
![]() |
| Nina kacau orang lain naik basikal |
![]() |
| recaj |
![]() |
| Ummi dan nenek. Myra sedang syahdu dipangkuan |
![]() |
| Myra dalam fana |
![]() |
| Bom meletup pun tak pasan ni... |
![]() |
| Nina dan sedara mara posing atas pelamin |
Saturday, January 29, 2011
Friday, January 28, 2011
Nina in the Hood 3
![]() |
| Nina and the gang. The girl in red is Maya; Nina's best friend |
![]() |
| Notice how quick Maya moves |
![]() |
| Now she's gone |
![]() |
| ...notice her at the background? Look at her go... |
![]() |
| Eh? Nina-Nina pun dah hilang? |
![]() |
| Owhhh...Nina pegi sini... |
![]() |
| Kengkawan satu kelas Nina |
![]() |
| Nina teruskan perjalanan mencari mana lagi kengkawan... |
![]() |
| Mana diorang ni? |
![]() |
| Laaa? Patutlah..Kat atas pokok rupanya.. |
![]() |
| Seorang akak prihatin menghalang Nina dari memanjat |
![]() |
| Nina nampak tembam di situ |
Thursday, January 27, 2011
Subscribe to:
Posts (Atom)
























































