Sunday, June 26, 2011

Serangan Myra

Bila salah seorang tidur, yang sorang lagi akan menyerang...

Siap pandang kita tanpa rasa bersalah






Myra jangan kacau kakak!

"Ahhhh"   (perkataan faveret Myra)

Myra mula menyerang....




"Ahhhh! Ahhhh"

"Myra! Jangan kacau kakak!"
Nina susah nak tido. Tapi sekali dia tido...(note lebam di pipi tu)


Saturday, June 25, 2011

Friday, June 24, 2011

Thursday, June 23, 2011

Myra tolong kemas rumah

Kelihatan Myra sedang mengemas ruang tamu

...dimulakan dengan barang mainan beliau...

ushar dulu kotkot ada yang mustahak...


ushar akak dia (Nina) kalau ada kat belakang

ushar Abi pulak...

...cuba cover...


...she's trying to say something!
Here comes Amanina Humaira...


Playground again







Lawatan ke playground pada hari itu terganggu dek Upin dan Ipin
Nilah yang dikatakan: datang berdua, balik bertiga


Abi belikan Ben10 instead...

Nina terus melarikan diri selepas dapat hajat dihati...



sambung lari kat atas balapan



...memang tak pandang belakang punya lari...



Takleh jadi budak ni...Nina!!! Tunggu Abi...

Bila dah letih, kami melepak di warung

Nina dah muka letih..hehehe

..kerusi dia ada, tapi nak pangku kat Abi jugak...









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...