Monday, August 8, 2011

Friday, August 5, 2011


Nina is unstoppable once she's in the playground.
I love the way she runs

Myra's Magic word : "Ahh"


Myra menyelongkar bilik tidur. Dia nak main dengan standing fan. 
Abi tak kasi main tapi Myra degil. Abi pun gunakan magic word : "Ahh"..
Myra nangis bila magic word disebut

Thursday, August 4, 2011

I MISS YOU TERRIBLY

Dear girls,
My 3 cute lil girls.
I love you guys.

You are making me crazy,
and warm and cozy and happy.

You guys make me have dreams

...and as illogical,
and hard and painful and sad,
as it may seem,


I hope you guys
get a good night sleep.

Shush, now. Close your eyes

Tuesday, August 2, 2011

Myra Ultra Manja

Sejak ada Myra, Umi dah jadi hak milik dia

Bila ada Umi, Myra mesti nak body contact. "Earthing"

Pastu pandai lak intimadte orang tu

Myra

Bila orang komplen, pandai pulak tutup muka...

Nina and Abi outing kat Terminal 1



Sunday, July 31, 2011

My Myra

Seronok sebab Myra dah pandai gurau 
Eh? Tumbang  pulak dia


Myra-Chakk!!

pause sekejap setelah terdengar suara Umi marah Nina kat luar...

 
Muka blank faveret Myra dan Nina

Dan terus melompat beraksi

First Video!

Hari tu cuba-cuba upload Video kat Youtube. Selalunya, tak pernahnya sempat nak tunggu habis, dah log out. Tapi kali ni, uploading cepat pulak. Jadi, berkesempatanlah kita semua merakamkan kecomelan dua makhluk yang menghantui hidup Abi sejak setahun dua ni....


Tuesday, July 26, 2011

Thursday, July 21, 2011

Umi, I miss you

Pagi tadi, on the way nak pegi keja, jumpa Umi kejap kat semban.
Umi, macam biasa, jadi lembik dan tak bertulang bila dekat dengan Abi.

Tadi duadua rasa macam nak ambik cuti harini tapi sebab Abi ada urgent task nak kena buat, terpaksalah duadua keja jugak harini.
Umi muncung sedepa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...