Tuesday, July 19, 2011

Telatah Myra menjemput Abi

Myra teman Umi menjemput Abi pulang dari kerja

Alalala, cian..dah ngantuk dahhh

lakonan jer mengantuk tu...

Keta mula  bergerak jer, dia pun aktif


bukannya reti nak dok diam!

habis semua nak ditinjaunya



Hei, Myra!



Ni lah gelagat Myra, kalau menyambut Abi pulang dari kerja

Home Sweet Home

They've been gone for a week at the in laws. I miss them like crazy. Especially anak dara Abi sorang ni: Amanina Zahra. Myra dah tido. Wajah Umi terlalu horny, jadi tidak boleh dipost sekali. Hehehe

Monday, July 18, 2011

Myra and Nina looking outside

Most of the time, both of them attracted to the stairs

Myra is like trained to go to the stairs

this is the sight that i cannot tahan

Alaaa? Si kecik pun turut sama?


Hahaha..terkangkang Myra




Myra dengan kakak Nina nak main kat luar, ye?

Myra and playpen

Myra-chak..budak paling lasak

..belum sempat Abi nak berfalsafah, dia dah mengorak langkah...

...siap pandang kita lagi tu...

Myra! Hepp!

Repositioned Myra kasi dia dok dalam sikit...hehehe


...for a while, she got distracted with all the toys

...Bila dah boring, bwak Myra main depan TV pulak


Kadang-kdang Nina pun join


Myraaa!!

Ini patutnya gambar Nina cium Myra tapi tak jadi

Friday, July 15, 2011

Nina Semakin Lasak!

"Nina! Dok diam-diam! Abi nak kemaskan barang-barang..."

(rentikanlaaa)



Lagi orang jegilkan mata, lagi ligat dia...

pura-pura konon dia nak tengok bulan...


"Nina, hep!"


Cuba lah dok dendiam camtu, haaa..Kan elok?

...uh-oh?

Nina!!
Kus-semangat, budak ni...

Thursday, July 14, 2011

Saudagar Cincin?

Ada satu hari tu, Nina dan Myra terjumpa peti harta karun Umi..

Sebagai kakak, Nina mengalah dengan membenarkan kotak diletakkan dikangkang Myra

...tapi dia konon-konon nak ajar Myra laaa...


Myra, semuanya dia punya...


Tengok muka dia series menilai rega cincin

Yang si Nina pulak dah menyarungkan mana-mana yang berkenan







Nina mengesyorkan sesuatu kepada Myra

diorang bincang!

...oops! Ada pulak yang terpelanting!



Dah penuh tangan, kaki pulak di sarungnya...

Nina rilekk jer tengok Myra main...

...sedangkan Abi tahu, apa yang dirancang oleh Nina...

...dari gaya duduk pun dah tau...(sorok kotak cincin)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...