Kalau Aya dengan merajuknya, si Ali pulak dengan dramanya. Kalau tak dapat apa yang dia hendak dari Abinya, dia akan mula dengan tarik muka. Dia akan senyap jer, merenung dikejauhan. Sampailah kita perasan.
Kalau kita tak perasan, dia akan jeling ushar, pastikan kita perasan yang dia sedang merajuk. Dan bila dah perasan, bila orang nak pujuk, dia akan jeling jualmahal.
Ni cuma salah satu contoh drama dia. Antara yang selalu digunakannya adalah purapura tak dengar arahan or panggilan kita. Tu sumerla tu...
Macam macam ragam...
Sunday, January 8, 2017
Drama si Ali
Wednesday, January 4, 2017
Akbar Zharfan
Selamat datang 2017.
Selamat datang, Akbar Zharfan
Alhamdulillah.
29 Disember 2016, 1209, 3.3
More on Facebook and instagram. Search #mywifenkids #panpan
Sunday, December 18, 2016
Monday, November 7, 2016
What more can I say ?
Bukan rahsia, Aya manja dengan Abi. Bukan rahsia juga, beliau ni cunning bermakna kalau dia manja semacam, rapat semacam tu, hatihati. Mesti ada udang disebalik mee. Dah berapakali Abi terjebak dengan pujuk rayu perangkap si Aya ni, kena beli buku la, pegi playgroundla, paling tak hengat adalah masa dia tiga tahun berjaya memerangkap Abi pegi funfair.
Dan seraya tumbesaran normal budak cendekeh dalam keluarga kami ni, teknik terbaru si Aya dalam memujuk rayu Abi adalah melalui 'surat cinta'...
Sunday, August 21, 2016
Subscribe to:
Posts (Atom)