Tuesday, January 4, 2011

KL Trip (3)





















6 comments:

~* chirpy_chummy *~ said...

seyes..myra sebijik muka scuba!

Irwan said...

ehhh? takde ahhh cik chirpy...dulu masa nina kecik2 pun org cakap camtu gak...tapi bila nina besar, muka dia evolve jadi lain...

yang sebenarnya, SAYA ni yang bermuka baby face...(gggg)

± said...

baru sorg leh jalan. kalau sorg lg start berjalan gakk, baru best main kejar2!

Irwan said...

itulah yang aku dok risau sekarang ni dark...

~* chirpy_chummy *~ said...

uish..babynyeee...face dia...(dang!) :p

xpe..nnt da dua2 pndai jalan, sowg sure jd mak, sowg jd anak (men mak2).. mainan biasa seorang kanak2 pompn..teehee tunggu lah bila suara2 mereka membingitkan telinga anda.

Irwan said...

itula pasal...aku dah crash course dengan adik2 pompuan aku masa jaga mereka kecik2 dulu...
dan pengalaman aku: jaga budak pompuan lagi susah dari jaga budak lelaki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...